pátek 3. září 2010

Chemie

Protože mám ten noťas, tak mě velmi naplňuje neustále něco psát xD Právě máme chemii. A jak jsem předtím říkala, že ji nemám ráda, tak jí pořád nemám ráda xD Ale právě jsem s vydatnou pomocí lesních duchů a naší paní profesorky zvládla napsat vzorec ethenu xD
Asi na mě přece jenom může být můj imaginární manžel pyšný xD Přece jen se mi do té hlavy něco dostalo, i když opravdu netuším jak. Nejspíše za to mohou opravdu jen ti lesní duchové a mému drahému muži nemůžeme připisovat žádné zásluhy, jelikož je na úplně jiné úrovni, možná až molekulární =-O
Když si po sobě čtu, co to zase píšu za hovínka, musím se sama sobě smát. Ale bohužel, toto je můj život, a moc se mi líbí jej žít. A pokusd s tím má někdo problém, tak ať si mě nevšímá xD Děkuji za pozornost, příště se uvidíme buď o víkendu nebo až v pondělí ve škole. To zde nejspíše přineseme i tablet, takže vám můžeme něco nakreslit.

S úctou Vaše Granzová xD
DJ Panda sedí vedle a píše mi do mého jediného sešitu, který jsem si zatím pořídila.

Žádné komentáře:

Okomentovat