pondělí 20. září 2010

Velký, masitý block

Nazdáreček:)

Mám problém.. Nejen, že už nemohu kvůli svému blocku kreslit, ale já už nemůžu ani psát ani normálně fungovat xD To asi nebude jen tak obyčejný art block, ale nějaký block celé osoby xDD


..Ale když už nic, tak Vám mohu předvést další část své rodiny v simsu xD

..Tahle slouží k vybírání životních partnerů xD Všichni víme, jací hnusní lidé se tam pohybují, proto to chtělo něco extra xD Můj nejoblíbenější je muž vzadu, ten blonďatý♥ Už si ho má RukiRuki-chan vzala a mají spolu dítě, které se jmenuje Chiru, a to až vyroste, tak si vezme svého pravého muže (muhahaha), kterého se mi podařilo stvořit, po několika dnech (haha) úmorné dřiny xD ..Ale zde na tom obrázku ještě není:-// Pro jistotu, protože si vlastně v podstatě vůbec není podobný, ale má pěkné žůžové vlasy a něco na způsob svého obleku, takže to stačí xD

btw. Důvody, proč polovina z nich vypadá jako někdo z Bleache jsou mi nejasné xD Takhle to být nemělo.

..Nuže, nyní se loučím, setkáme se v lepších časech xD

..To neberte jako nějaké pozastavení blogu nebo tak něco xD To jen kecám a kecám a kecám xD

Péé:-*

5 komentářů:

  1. Ty černobílý šaty chci!xDKdes je stahla?Mně se nejvíc líbí s dloouhýma stříbrnýma vláskama:D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš ty vzadu? xD U té holky s těma copkama? xD To bylo stáhnuté jako celá osoba, Misa z Death Note xD

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj^.^doufám že až se vrátíš, tak si to přečteš.:D
    Prosím, prosím koukni na můj článek..číst ho nemusíš jestli nechešxDD
    Ale zahlasuj mi v anketě, kterou povídku bych měla napsat.:D
    Není to reklama, ok?:DPááá♥

    OdpovědětVymazat
  4. právě že nic, mě se naopak líbí!xD

    OdpovědětVymazat