sobota 11. září 2010

Paříme, pocta xD

Hellou, hellou xD



Víte jak jsem minule napsala, že mě baví to malování? Tak tohle byl hned druhý obraz, který jsem musela vytvořit xD Aneb dílu YuYu-chan se dostalo té pocty, že jsem pro její ženu vymyslela další pózu xD Bohužel, originálu se to nevyrovná, ale stejně je to sranda xD


Toť mé opět pěti minutové dílo, nic jiného než sketche mě totiž neba xD



A tohleto její jistě několika hodinová dřina xD

Říkám jen wow..

Doufám, že se na mě nebude zlobit, že jsem si její dílko vypůjčila ke svým ďábelským plánům xD



zdroj mé inspirace

10 komentářů:

  1. pokud tohle byla pětiminutka nechci vidět co bys dala za tu dobu co mi to trvalo:Dsešteno spočítáno, potrženo..tak 45minut:Dno..jakoby v kuse:Djá měla přestávky na net:D
    Nezlobí se, wow to rozhodně není a mám novej obrazec:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ee, to by vypadalo pořád stejně, ptž mě nějak na tom tabletu nejde udělat jednotnou linku, a strávit u toho několik desítek minut xD
    Je to wow! xD

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky tableeet!Kurňa!:D
    Není!:D
    A nejsem žádná úžasná, nenamlouvej sixD
    Ale když už jsem u toho, můžu udělat hromadnou výrobu a zeptat se:Chceš obrázek?:D

    OdpovědětVymazat
  4. Si kup;) Já jsem ho dostala na narozky, nejprv sem ho milovala, pak nesnášela a teď ho zase miluji xD
    Jsi úžasná, nejen proto, že pěkně kreslíš, ale taky proto, že se se mnou bavíš xDD Dobře děláš! xD

    Jooo, pěkně pjosím:)♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nekoupím:DNemám grošákyxD
    Já ho budu milovat furt jak se vidím:DTedaa..až vyžebrám na ulici grošáky zpěvem:DMi každej a rád zaplatí když přestanu..:D
    Jo, bavím:DA jsem ráda. MuuucQ***!xDD

    OdpovědětVymazat
  6. Oooch, jsem poctěna *pomyslně se uklání xD*
    Řekni, kde budeš zpívat, přijdu se kouknout a přihodit ti něco xDD A pokud budeš chtít více kešů, zazpívám s tebou xD Oo ano, také mi lidé budou rádi platit, abych přestala xD

    OdpovědětVymazat
  7. Oh, to bych byla šťastná..třeba.miljardovou bankovku?:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tu nemám xD Největší papír, který mám zrovna u sebe je 100 xDD

    OdpovědětVymazat