čtvrtek 9. září 2010

Nová kapitolka xD

Nazdáreček xD
Dovolte mi jen rychlý a krátký zápis. Četli jste někdo novou kapitolu Bleache? xD
Důvod, proč se na to ptám je ten, jestli jsem už vážně magor, anebo ještě někdo jiný našel tu část, u které musel udělat ááááh i bez toho, že by miloval Ichiga xD. Samozřejmě je tahle otázka spíše na holky, ale ten obrázek byl tak neskutečně ááááh, že si toho museli všimnout i kluci xD
Takžeeee kapitola 419.. myslím xD

Ps.: Stále jsem velmi vyčerpána xD Zítra mě čeká poslední den práce, pak si dám dva dny voraz a jdu nanovo, plus ještě škola.. Já fakt zemřu xD

Pps.: Aizen už mě začíná provokovat xD Když už chce být tak strašně super nepřemožitelný a bůh (99,9% Kira!!), tak ať oživí všechny co umřeli a můžeme se bavit dál:-X xD

4 komentáře:

  1. :DJá bleaach nečítám nekoukámxD
    Mám trochu problém ono totiž..já jsem ta neskutečně línáxDže se mi na to nechce dívatxDD

    OdpovědětVymazat
  2. Hey jdi do toho xD Tohle je jediný případ, kdy sleduju i čtu, a pořád mě to nepřestalo bavit xD

    OdpovědětVymazat
  3. fakt?:Dale to bych měla dokoukat toho arutaxD*maximální ukázka lenosti*

    OdpovědětVymazat
  4. Styď se xD Ale toho už jsem taky dloooouho neviděla xDD

    OdpovědětVymazat