sobota 18. září 2010

Rychlý update

Hello, hello xD
Předevčírem jsem slíbila finskou píseň, dneska ji dodávám xD



..Jinak jsem úplně v pohodě xD Neptejte se mě, jak jsem na nic přišla xD Ale strašně moc se mi líbí.


Druhá věc, kterou jsem chtěla říct je ta, že včera v noci jsem si konečně nainstalovala TS2, takže trávím čas ve svém virtuálním světě se svou maličkou rodinkou xD

..Celkem hnusní, že? xD Taky se mi zdá.. Ještě tam nemám všechny vlasy a věci, které jsem měla na starém kompu, takže to musím vymakat. Stejně jako musím dodat Seasons a Bon Voyage, to jsem taky ještě nestihla xD

Věc třetí je ta, že nám blbne net (opět:-//), takže nevím, kdy se tady zase k tomu dostanu.

A konečně věc čtvrtá, trápí mě neskutečný art block xD Ale ten je opravdu obří:-X

Zatím péé:-*

4 komentáře:

  1. Hele, já mám uplně všechny simsy:Da 3 mě nebaví:D
    Musíš downloadovat, tak budeš mít normální rodinku v sexy oblečení:D

    OdpovědětVymazat
  2. Trojka mě taky nebaví xD Proto mám tu dvojku xD Jenže předtím mi nějak nešla nainstalovat, tak jsem ji hrála na starém kompu, bylo to nesmírně vesmírně zpomalené, ale zase jsem tam měla dost věcí:-X Teď nemám skoro nic xD Ale už se mi podařilo stáhnout pár velice důležitých kousků, nyní se chystám udělat recolor nějakých vlasů co jsem stáhla, abych mohla stvořit svého muže xD btw neznáš nějakou dobrou stránku na oblečení a vlasy? xD

    OdpovědětVymazat
  3. nesmírně vesmírně:D:D
    jo,znám jich dost:D
    modthesims.com
    nebo lovelysims.blog.cz
    ještě je jich samozžejmě víc, jenže se mi nechce hledat v záložkách:Dnejlepší jsou čínský:3tam mají opravdu dokonalé věci<3
    btw. přidej si mě na aj si kju:D(icqxD)

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra xD Tak tyhle znám tky xD Jo ty čínské jsou nejlepší, sice stahuju jen asi ze dvou, ale i tak to stačí xD
    Btw. Tak mi pošli request, já ho tu od tebe nemám xD

    OdpovědětVymazat