středa 15. září 2010

Když se daří..

..Tak se daří xD Aneb zhodnocení dnešního dlouhého dne.
Nejdříve bych začla mým tramvajovým trápením. V pondělí i v úterý jsem měla ráno trochu naspěch. Vstávám pozdě, protože se mi prostě nechce (jak by taky mohlo, když chodím spát ve čtyři ráno xD) a pak nic nestíhám. V důsledku mojí extrémní zpomalenosti a časového limitu 20 minut mi oba dva dny ujela tramvaj. Dnes jsem se rozhodla vše napravit. Vstala jsem o deset minut dříve, nezabývala jsem se nepodstatnými věcmi jako je počítač a dorazila jsem na zastávku včas. Ale mně to prostě není souzeno! Z nějakého důvodu jsme na každé zastávce stáli tak tři minuty, takže než jsem dojela, zase jsem měla zpoždění:-P I♥DPO (Dopravní podnik Ostrava xD)
Jako první jsme měli seminář z literatury. Ó, Lesní Duchu, prozraď mi, proč jsem si ho vybrala!:-X Vůbec jsem se tam necítila dobře. Radši jsem měla jít na angličtinu s Pidžnem (aka naší paní profesorkou, když si přeložíte mou zkomoleninu do češtiny, dojde Vám, jak by se mohla jmenovat xD). No, už s tím asi nic neudělám, aspoň že tam jsem se Sendrsem xD
V chemii jsem začla tvořit svou skvělou kresbu s pracovním názvem Chiru in Wonderland. Něco tak nesmírně vesmírně debilního jsem ještě nikdy v životě neviděla. Aizen-sama jako bílá královna a Ichigo jako srdcová xDD Krása, opravdu. Možná to jednou překreslím na normální papír, a ukážu Vám to. Zatím to je na listu vytrženém ze sešitu do dějepisu. Ne že bych dějepis neměla ráda, právě naopak - je to jediný sešit, který jsem si zatím založila xD Zatím mám hotových 5 postav a rozpracovaného Ulquiorru jako zajíčka xD Ale posuňme se dále!
Odpoledne jsem se vydala do pracovního procesu. Vyrazila jsem pěkně jako emo dítě - v pruhovaných punčochách a ve své sexy černé sukni. Vypadala jsem jak debil a štětka, protože jsem nenašla žádné normální triko, tak jsem si musela vzít nějaké od sestry, které mělo výstřih až někde nevím kam, a to já nerada:-X Ve svém červeném pláštíku jsem taky měla ránu, jelikož sukně končila těsně pod ním, takže skoro nebyla vidět xD Mohli mě ale zvolit nejlépe oblečeným pracovníkem, protože jsem byla dokonale sladěna♥ Tím ovšem asi mé vyznamenání dnes končí xD Za směnu jsem dokázala zlikvidovat 4 coca coly, když jsme vybalovaly paletu, a já chtěla rozříznout igelit xD Nečekala jsem, že je můj nožík tak ostrý, a kromě fólie, kterou to bylo celé omotané jsem prořízla i ten igelit, ve kterém je cola a nakonec i samotnou flašku xD Stříkalo to všude kolem a já byla celá mokrá. To byly dvě. A za chvíli, když jsem si nedávala pozor se to to stalo zase. Nikulín se mi pořád smála, a né že by třeba něco dělala. Tupouš jeden xD Ani neví, co to znamená slovo pokolení. Myslela si, že to je jiný výraz pro pánský reprodukční orgán neboli penis xD
Nakonec jsem den v relativním zdraví (bolí mě nožičky z tělocviku, nemůžu si ani sednout pořádně xD), i když trochu ulepená přežila. Teď mám hlad a chce se mi spát, takže pééčko:-*

4 komentáře:

  1. "Stříkalo to všude kolem a já byla celá mokrá."Uchyle!!:D
    Muselo ti to seknout:D
    Ale s tou tramvají to bylo legrační:DD
    Pidžnem?Jo, tak to JÁ si nepřeložimxD

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, v tu chvíli nám to taky přišlo úchylné xD Navíc jsme se tam celé odpoledne bavili o různých úchylárnách, takže to se nám akorát hodilo xD
    Že seš to ty, tak ti to prozradím;) Holubová xD

    OdpovědětVymazat
  3. ahá:D
    Se máte:Djá se nemám s kym byvit o uchylarnach..u nás by to nikdo neocenil!xDA já mám takovou chuť se bavit a yaoi!:DD
    __
    Samozřejmě!POužila jsem veškeré čisticí prostředky abych ti ten sen setřela z mozkového windowsu!:D
    No..on to ale není můj polštář:Dnechápu co vás to tak napadlo:D
    J8 mám oblíbený polštář s kachničkou a je žůůžovej(jako ne růžovej ale žůžo:D)

    OdpovědětVymazat
  4. oho..:Dvážně?To máš ošklivý vlsy:DD
    A NE JÉÉ kurva už!xD

    OdpovědětVymazat