pátek 3. září 2010

Kula ze školičky xD

Dobrý den, paní učitelko xD

Přeji Vám krásný den z naší smradlavé třídy plné dementních lidí. Stále se nezměnil můj názor na zdejší osazenstvo, jak můžete vidět. Všichni jsou tu otravní, ale alespoň sdílíme stejný názor, a to ten, že to tu nesnášíme. Zrovna zde se mnou a s Gregem (aka Sandra) sedí Bodža, a bavíme se o reparátech z matematiky.

Teď jsme najeli na super téma, a to sexuální aktivity naší inteligentní dívky. Ona totiž velmi ráda spí s vlky. Nebudu tady radši jmenovat, ještě by to někdo viděl a mohl by mě zbít xD Ale kdo by zase mohl vědět, kdo vlastně jsem, že ano xD

Máme new profesorku na angličtinu, radši se k ní ani nebudu vyjadřovat, protože ta paní je nejspíše magor. Nejenže je hluchá, ale taky naprosto neznalá soudobého života. Naše první hodina tedy byla naprosté fiasko.

Už se velice těším domů, až si lehnu a vyspím se. Potom bych mohla dokonat nějaké aktivity, o kterých jsem se zmiňovala již ráno, dokud mě naprosto nepohltí stresy a nepřijde nový, deseti měsíční artblock. Zatím mě teda jak už jsem se taky zmínila, udržuje při životě sledování bleache, ale to nejde do nekonečna, protože můj muž, již brzy skoná, a to nechci vidět, jelikož to trápí mé srdce a jsem pak nucena nesnášet kapitána Kurotsuchiho, který je jinak fajn chlapík. Oo jéé, už o tom radši nebudu mluvit, protože pak musím myslet na svého manžela a nesoustředím se řádně na výuku. Kdyby tohle nebyl Sendrsův noťas nejspíše bych na něj koukala a můj život by byl naplněn. Místo toho tu teď budu třičtvrtě hodinky sedět se smradlavým profesorem fyziky, který nyní již podruhé přišel, protože předtím jsme měli obyčejnou fyziku, a teď máme úvod do laborek, které nesnáším, protože musíme posílat protokoly, které vypracováváme samostatně a bohužel já mám doma na práci lepší věci, než se bavit fyzikou. A to by člověk řekl, že když mám manžela laboratorní krysu, tak by mě mohla bavit i fyzika xD Ale nebaví, a dokonce ani chemie, a to už je na diskuzi xD Protiklady se přiahují, i když on vlastně ani neexistuje, takže co xD

Nějak jsem se do toho zapletla, protože mám chuť se vykecávat, ale nejspíše už to ukončím, jelikož náš smraďoch mě jistě zbije xD

Takže pééčko, Chiru Granzová se loučí zase někdy jindy, a běda vám, jestli mi někdo budete chtít vzít manžela xD

PS.: Jestli tady vidíte chyby nebo slova, která nedávají smysl, tak si toho nevšímejte xD Píšu na tom noťasu a nějak mi to tu pořád skáče tam a sem a mizí mi slova xD

Žádné komentáře:

Okomentovat