sobota 11. září 2010

Kvalitka

Tak jsem zase zde;)

Jistě si pamatujete na mou včerejší příhodu s pokakanýma dveřma xD (Já osobně na ni asi nikdy nezapomenu xD). A dveře u nás doma nejsou jediné, co bych vykopala oknem. K dalším žhavým adeptům k výhře letenky na skládku se řadí židle. Má počítačová židle. Už když jsme ji koupili, zdála se mi podezřelá. Mé obavy se naplnily už za pár dní, to když z ní začaly vypadávat šroubky. Zaručuju se svou vlastní duší (Sebbymu♥), že jsem je dokonale utáhla. A ony si klidně vypadly. Nyní je ve stavu, kdy chybí několik šroubků (Chiru-chan už na to neměla nervyyy), celá se sklápí doprava a občas se sama od sebe sesune dolů xD. Ale co je nejhorší, hlavně pro mě, neuvěřitelně vrže! Když tu v noci sedím, nadělám tolik hluku, že to musí slyšet celé sídliště. A přes den, když tu sedí mamka nebo Evánče, tak mě to zase budí.

Dnes jsem se rozhodla. Řekla jsem dost. Přinesla jsem si z obýváku taburet. Bradu mám u desky stolu. Divím se, že na ten monitor vůbec vidím. Mé krátké ruce skoro nedosáhnou na klávesnici, jelikož jsem si před ní položila ještě tablet. Bolí mě záda. Ale!!!! Nic nevrže. Ticho. Jak uklidňující♥
.. A taky jsem zjistila, že mě moc baví kreslit v malování xD A je mi jedno, že mi to nejde, důležitá je radost z odvedené práce xD (i když mi tenhle obrázek trval cca 5 minut xDDD)

2 komentáře:

  1. Sebby♥:D
    Chchi:Dtu židli dej učitelce k vánocům ne:D
    Aspoň ve škole nebudete muset spát:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo xD Ta židle se fakt dokonale hodí pro školní prostředí xD

    OdpovědětVymazat